1. Obecná ustanovení
1.1 Účelem těchto obchodních podmínek spolu s dokumenty, na které tyto obchodní podmínky odkazují, je poskytnout informace o společnosti Baltic Ambition UAB (dále jen "Prodávající") a stanovit podmínky prodeje zboží (dále jen "Zboží") prodávaného v internetovém obchodě osobám, které nakupují zboží (dále jen "Kupující") v internetovém obchodě (dále jen "Obchodní podmínky")
1.2 Tato Pravidla se vztahují na uzavírání jakékoli smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím týkající se prodeje zboží (dále jen „Smlouva“). Před zadáním objednávky jakéhokoli produktu v Internetovém obchodě si prosím pozorně přečtěte tyto obchodní podmínky a ujistěte se, že jim rozumíte. Upozorňujeme, že před dokončením objednávky musí kupující souhlasit s těmito pravidly a zásadami ochrany osobních údajů, a pokud tak odmítne učinit, není dokončení objednávky a objednání produktu možné.
1.3 Kupujícímu se doporučuje vytisknout si tato pravidla pro budoucí použití.
1.4 Rovněž vás informujeme, že tyto obchodní podmínky mohou být změněna v souladu s postupem uvedeným v části 6. Při každém objednávání zboží doporučujeme prostudovat si obchodní podmínky, aby měl Kupující jistotu, že plně rozumí podmínkám, za kterých bude v konkrétním případě objednávka provedena. Tyto obchodní podmínky byly naposledy aktualizovány dne 23.07.2018.
1.5 Tyto obchodní podmínky a veškeré smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím se uzavírají pouze v českém jazyce.
2. Informace o prodávajícím
2.1 Tyto obchodní podmínky se uplatňují při nákupu zboží na https://vsechnydarky.cz/. Prodávajícím je Baltic Ambition UAB, litevská společnost řádně registrovaná a působící v Litevské republice, kód právnické osoby 302644705, adresa sídla Ukmergės g. 364, Vilnius. Údaje o prodávajícím jsou shromažďovány a ukládány v rejstříku právnických osob, správcem rejstříku je státní centrum rejstříku společností. Kód plátce DPH prodávajícího je LT100006236211.
2.2 Více informací o prodávajícím naleznete v sekci „O nás“.
2.3 Kontaktní údaje prodávajícího jsou uvedeny v sekci „Kontakty“.
3. Zboží
3.1 Obrázky produktů prezentované v elektronickém obchodě mají ilustrační charakter. I přes to, že prodávající vynaložil maximální úsilí na co nejpřesnější zobrazení barev zboží, nemůže prodávající zaručit, že obrazovka zařízení kupujícího bude přesně odrážet barvy zboží. Kupující bere na vědomí, že zboží se může mírně lišit od vyobrazení.
3.2 Obal zboží se může lišit od vyobrazení na obrázcích v internetovém obchodě.
3.3 Pokud není výslovně uvedeno jinak, veškeré zboží prezentované v internetovém obchodě je dostupné. V případě, že objednané zboží již není dostupné, je o tom kupující neprodleně informován e-mailem nebo jiným způsobem a realizace objednávky takového zboží je ukončena.
4. Zpracování osobních údajů
Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího v souladu se zásadami ochrany osobních údajů. Vzhledem k tomu, že zásady ochrany osobních údajů obsahují důležitá ustanovení obchodních podmínek, je doporučeno Kupujícímu si je pozorně přečíst a ujistit se, že všechna ustanovení zásad ochrany osobních údajů jsou pro něj srozumitelná a přijatelná.
5. Uzavření kupní a prodejní smlouvy
5.1 Kupující může nakupovat zboží v tomto internetovém obchodě, pokud se jedná o:
a) fyzické osoby, které dosáhly věku 18 let;
b) fyzické osoby ve věku mezi 14 (čtrnácti) a 18 (osmnácti) lety, pokud k tomu dostaly souhlas svých rodičů nebo opatrovníků, s výjimkou případů, kdy disponují osobními prostředky;
c) právnické osoby.
5.2 Přijetím těchto obchodních podmínek kupující potvrzuje, že má právo na nákup zboží v tomto internetovém obchodě.
5.3 Postup při objednávání zboží stanovený prodávajícím dává kupujícímu možnost zkontrolovat a opravit chyby před provedením konečné objednávky. Kupujícímu se doporučuje, aby si pečlivě přečetl a zkontroloval zadanou objednávku v každé fázi zadávání objednávky.
5.4 Smlouva mezi kupujícím a prodávajícím se považuje za uzavřenou okamžikem, kdy kupující po vytvoření košíku v internetovém obchodě uvede své jméno, příjmení (latinkou), telefonní číslo, e-mailovou a doručovací adresu, přesné poštovní směrovací číslo, zvolí způsob platby, přečte si obchodní podmínky a klikne na tlačítko ""Potvrdit objednávku"".
5.5 Po zadání objednávky je kupujícímu zaslán e-mail s potvrzením přijetí objednávky.
5.6 Prodávající po vyhotovení objednávky potvrdí objednávku zasláním e-mailu kupujícímu s potvrzením, že zboží bylo kupujícímu odesláno nebo je připraveno k vyzvednutí na prodejně (v závislosti na zvoleném způsobu doručení zboží).
5.7 Každá smlouva (objednávka) uzavřená mezi kupujícím a prodávajícím je evidována a uložena v databázi elektronického obchodu.
5.8 Kupující při uzavírání smlouvy souhlasí se zasláním elektronického formuláře objednávky s údaji o nákupu na e-mailovou adresu uvedenou při nákupu.
5.9 V případě, že prodávající nemůže zboží prodat, například proto, že zboží není skladem, že zboží již není k prodeji nebo z důvodu chyby v ceně uvedené v internetovém obchodě, jak je uvedeno v článku 9.5 těchto obchodních podmínek, bude prodávající informovat kupujícího e-mailem nebo jiným způsobem a objednávka nebude vyřízena. V případě, že kupující již za produkt zaplatil, vrátí prodávající zaplacené částky do 14 kalendářních dnů.
6. Právo na změnu pravidel
6.1 Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto obchodních podmínek, mimo jiné na:
a) změnu platebních podmínek;
(b) změny platných právních předpisů.
6.2 Při každém objednání zboží se pro účely uzavření smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím použije v té době platná verze obchodních podmínek.
6.3 Při každé změně obchodních podmínek v souladu s tímto článkem 6 bude prodávající informovat kupujícího a oznámí mu, že došlo ke změně obchodních podmínek, přičemž datum změny bude uveden v článku 1.4 těchto obchodních podmínek.
7. Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz
7.1 Kupující má právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy ve lhůtě uvedené v bodě 7.3 těchto obchodních podmínek. Toto ustanovení znamená, že pokud si to kupující v průběhu výše uvedené lhůty rozmyslí nebo se rozhodne zboží odmítnout z jakéhokoli jiného důvodu, má kupující právo oznámit prodávajícímu své rozhodnutí, odstoupit od smlouvy, vrátit zboží prodávajícímu a získat zpět peníze.
7.2 Výše uvedené právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na:
(a) Zboží vyrobené podle konkrétních pokynů Kupujícího, které není předem vyrobeno a které je vyrobeno podle osobního výběru nebo pokynů kupujícího, nebo zboží, které je výslovně přizpůsobeno osobním potřebám kupujícího;
(b) Zboží podléhající rychlé zkáze nebo zboží s krátkou dobou použitelnosti;
(c) zabalené zboží, které bylo po dodání rozbaleno a není vhodné pro vrácení ze zdravotních nebo hygienických důvodů;
(d) zboží, které je vzhledem ke své povaze po dodání neoddělitelně smíseno s jiným zbožím;
(e) zabalené video nebo audio nahrávky nebo zabalený software, které byly po dodání rozbaleny;
f) smlouvy o dodávce novin, periodik nebo časopisů, s výjimkou smluv o předplatném těchto publikací.
7.3 Právo kupujícího na odstoupení od smlouvy nastává ode dne uzavření smlouvy, jak je definováno v části 5 Obchodních podmínek. Kupující má právo do 14 (čtrnácti) dnů od doručení produktu odstoupit od smlouvy, vrátit produkt prodávajícímu a požadovat za něj zaplacené peníze.
7.4 Kupující musí za účelem zrušení smlouvy zaslat prodávajícímu vyplněný vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy nebo podat jasné oznámení o rozhodnutí odstoupit od smlouvy. Po obdržení oznámení kupujícího prodávající neprodleně zašle potvrzení o přijetí oznámení.
7.5 Zboží je vráceno společnosti UAB „Baltic Ambition“ v souladu se způsoby a podmínkami uvedenými v části „Záruka a vrácení“.
7.6 Pokud kupující odstoupí od smlouvy bez zavinění prodávajícího, budou kupujícímu vráceny peníze zaplacené za zboží bez nákladů na dodání. Po obdržení zboží a posouzení jeho kvality vrátí Prodávající peníze za Zboží nejpozději do 14 (čtrnácti) dnů od obdržení písemného oznámení o odstoupení od smlouvy s přihlédnutím k ustanovení čl. 7.14 obchodních podmínek.
7.7 Pokud si kupující nevyzvedne zboží na poště nebo he nepřevezme, bude takové zboží vráceno prodávajícímu a kupujícímu budou vráceny peníze zaplacené za zboží snížené o poplatek za doručení.
7.8 Kupující může uplatnit právo na vrácení zboží pouze tehdy, pokud nebyla zmeškána lhůta pro vrácení zboží a pokud bude možné zboží uvést do původního stavu a prodat jej za plnou nebo sníženou cenu.
7.9 Vrácené zboží musí být nepoškozené, v dobrém stavu (neporušené etikety, ochranné fólie atd.) a nepoužité. Veškeré vrácené zboží musí být opatřeno originálními štítky, ochrannými sáčky a stejným příslušenstvím, s nímž bylo prodáno. Vrácené zboží musí být v původním obalu (s návodem a záručním listem, pokud byl dodán spolu se zbožím) ve stejném stavu, v jakém jej kupující zakoupil. Dárky obdržené se zbožím musí být vráceny ve stejnou dobu.
7.10 Kupující odpovídá za jakékoli snížení hodnoty zboží (mimo jiné včetně případů uvedených v bodě 7.9 obchodních podmínek) způsobené jednáním, které není nezbytné pro zjištění povahy, vlastností a výkonu Zboží. To znamená, že prodávající je oprávněn jednostranně snížit částku vrácenou kupujícímu v poměru k výše uvedenému snížení hodnoty zboží.
7.11 Při vrácení je nutné předložit daňový doklad / fakturu (její číslo) nebo v případě, že faktura není vystavena, jiný doklad potvrzující koupi produktu u prodávajícího, číslo objednávky.
7.12 V případě, že kupující vrátí zboží v souladu s tímto bodem 7 z důvodu vady jakosti zboží, prodávající se zavazuje vrátit kupujícímu v plné výši cenu zaplacenou za vadné zboží a uhradit náklady na dodání, s výhradou ustanovení článku 7.6 o vrácení části zboží.
7.13 Prodávající převede vrácené částky na bankovní účet uvedený kupujícím v jakékoli bance působící v České republice. V případech, kdy je Zboží vráceno na prodejny společnosti UAB Baltic Ambition, budou částky vrácené za zboží vyplaceny na účet uvedený kupujícím.
7.14 Prodávající má právo nevracet kupujícímu zaplacené částky, dokud mu nebude zboží vráceno a zkontrolováno, zda je v souladu s články 7.8 a 7.9 Obchodních podmínek.
7.15 V případě, že zboží bylo kupujícímu dodáno po odstoupení od smlouvy:
(a) Kupující musí neprodleně vrátit zboží prodávajícímu;
(b) s výjimkou případů týkajících se vadného Zboží, jak je uvedeno v článku 7.12, bude kupující odpovědný za pokrytí nákladů na vrácení zboží prodávajícímu;
(c) Kupující je povinen řádně uskladnit zboží až do jeho vrácení prodávajícímu.
7.16 Ve všech případech budou mít kupující práva vyplývající z prodeje nekvalitního zboží, která jsou stanovena platnými zákony České republiky. Pravidla pro poskytování náhrad stanovená v tomto odstavci 7 nebo v jiných částech nařízení nemají vliv na existenci těchto práv.
8. Dodání
8.1 Zboží je dle volby kupujícího dodáno přepravní společností na náklady kupujícího. V jednotlivých případech stanovených prodávajícím je zboží dodáno na náklady prodávajícího.
8.2 Při objednávce služby doručení domů se kupující zavazuje uvést přesné místo dodání zboží. Přesná cena dodání závisí na váze a ceně objednaného zboží. Aktuální náklady na doručení jsou uvedeny v sekci "Doručení a vyzvednutí".
8.3 Objednávka kupujícího musí být splněna k plánovanému datu dodání uvedenému v oznámení o odeslání uvedeném v bodě 5.6, s výjimkou případů, které prodávající nemůže ovlivnit (jak je definováno v bodě 16 těchto podmínek).
8.4 Zboží je běžně doručováno na adresu určenou kupujícím, vybraným terminálem nebo přepravní společností za podmínek uvedených v sekci „Doručení a vyzvednutí“. Prodávající nezaručuje, že zboží bude ve všech případech dodáno v termínu uvedeném v tomto bodě, zejména pokud se objednané zboží nenachází na skladech prodávajícího. Zboží je doručováno po celém území České republiky.
8.5 Pokud je objednáno více než jedno zboží, může být doručeno v různou dobu, protože je odesíláno z různých skladů. Za to se neplatí žádný další poplatek za dopravu.
8.6 Dodávka se považuje za dokončenou, když je zboží doručeno na adresu uvedenou kupujícím přepravní společností, nebo na zvolený terminál.
8.7 Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího od okamžiku, kdy kurýr předá zboží kupujícímu, vyzvednutím zboží z terminálu nebo převzetím od přepravce.
8.8 Při doručování balíku musí kupující, případně zástupce kupujícího, zkontrolovat stav balíku společně se zástupcem přepravní společnosti v souladu s pravidly organizace zajišťující kurýrní služby, specifikované v sekci „Záruka a vrácení“.
8.9 V případě zjištění porušení obalu zásilky má kupující, případně zástupce kupujícího právo zásilku nepřevzít. V tomto případě zástupce organizace poskytující kurýrní služby společně s kupujícím nebo v závislosti na případu zástupcem kupujícího vyplní zvláštní protokol o kontrole balíku, kde uvede zjištěná poškození.
8.10 Jakmile Kupující, případně jeho zástupce, převezme zásilku a podepíše bez připomínek datový záznamník nebo papírový dodací list předložený zástupcem poskytovatele kurýrních služeb, považuje se Zboží za doručené v nepoškozeném obalu a další služby uvedené v datovém záznamníku nebo papírovém dodacím listu se považují za řádně provedené, pokud se neprokáže opak.
8.11 Doručením a předáním zboží na adresu uvedenou kupujícím se zboží považuje za předané kupujícímu bez ohledu na to, zda zboží skutečně převzal kupující nebo jiná osoba, která zboží na uvedené adrese převzala. Pokud zboží nebude dodáno v plánovaný den dodání, je Kupující povinen informovat Prodávajícího neprodleně, nejpozději však následující den po plánovaném dni dodání.
8.12 Pokud bude zboží přebírat jiná osoba než kupující, musí kupující při vyplňování údajů o doručení objednávky uvést údaje o osobě, která bude zboží přebírat.
8.13 Při převzetí zboží je nutné pro řádnou identifikaci kupujícího předložit platný doklad totožnosti. Pokud kupující nemůže zboží převzít a zboží je doručeno na adresu uvedenou kupujícím, není kupující oprávněn reklamovat u prodávajícího doručení zboží nesprávné osobě.
8.14 Kupující je povinen zkontrolovat balení, množství, kvalitu, sortiment, úplnost a kompletnost zboží do 14 (čtrnácti) dnů od dodání zboží. Pokud kupující tuto povinnost ve stanovené lhůtě nesplní a neuplatní vůči prodávajícímu žádné nároky, má se za to, že balení zboží je vyhovující a množství, kvalita, sortiment, kompletnost a montáž zboží je v souladu s podmínkami smlouvy.
8.15 Další informace týkající se dodání Zboží jsou k dispozici v sekci "Doručení a vyzvednutí".
9. Cena produktu a náklady na dopravu
9.1 Ceny zboží budou uvedeny v internetovém obchodě. Prodávající vynakládá veškeré přiměřené úsilí, aby zajistil, že ceny zboží jsou v době objednávky kupujícím správné. V případě, že prodávající zjistí, že jsou v cenách zboží nepřesnosti, platí bod 9.5 těchto obchodních podmínek.
9.2 Ceny zboží se mohou změnit, tyto změny však neovlivní již uzavřené smlouvy.
9.3 Ceny zboží jsou uváděny včetně DPH v sazbě platné v konkrétní čas v České republice. V případě, že se v průběhu období ode dne objednávky do dne dodání změní výše DPH, může se cena změnit s přihlédnutím ke změně výše DPH, s výjimkou případů, kdy kupující zaplatil zboží v plné výši před účinností změny výše DPH. Prodávající o takové změně ceny kupujícího písemně informuje a dává kupujícímu možnost zakoupit produkt za cenu upravenou o změněnou výši DPH nebo objednávku zrušit. Objednávka je zpracována až po obdržení odpovědi kupujícího. V případě, že není možné kontaktovat kupujícího prostřednictvím jím uvedených kontaktů, má se za to, že objednávka je zrušena a kupující je o tom písemně informován.
9.4 Ceny zboží nezahrnují náklady na doručení. Výše nákladů na doručení uvedená v internetovém obchodě se může změnit. Aktuální náklady na doručení jsou uvedeny v sekci "Doručení a vyzvednutí".
9.5 Vzhledem k tomu, že internetový obchod prodávajícího nabízí mimořádně široký sortiment zboží, i přes veškerou rozumnou snahu prodávajícího zůstává možnost, že některé zboží může být nabízeno za nesprávné ceny. V případě, že prodávající shledá, že cena nabízeného zboží je nesprávná, prodávající o tom kupujícího písemně informuje a dá kupujícímu možnost zakoupit zboží za správnou cenu nebo objednávku zrušit. Objednávka je zpracována až po obdržení odpovědi kupujícího. V případě, že není možné kontaktovat kupujícího prostřednictvím jím uvedených kontaktů, má se za to, že objednávka je zrušena a kupující je o tom písemně informován. Je třeba poznamenat, že pokud je chyba v ceně zřejmá a kupující tuto chybnou cenu mohl důvodně rozpoznat, není prodávající povinen prodat kupujícímu zboží za nesprávnou (nižší) cenu.
10. Způsob platby
10.1 Kupující může za zboží zaplatit:
(a) pomocí elektronického bankovnictví;
(b) v hotovosti nebo bankovní kartou za podmínek uvedených v části „Platba“;
(c) platební (kreditní nebo debetní) kartou.
10.2 Právnickým osobám je dále umožněna platba bankovním převodem na účet prodávajícího uvedený na faktuře zaslané kupujícímu s uvedením čísla objednávky, které kupující obdržel.
10.3 Pokud kupující zvolí způsob platby uvedený v bodě 10.1(a), musí kupující potvrdit platební příkaz v bance kupujícího nejpozději do 24 (dvaceti čtyř) hodin od kliknutí na tlačítko „Potvrdit objednávku“. Nebude-li platební příkaz v této lhůtě potvrzen, má prodávající právo se domnívat, že kupující odmítl uzavřít smlouvu, a objednávku zrušit.
10.4 Kupujícím vybrané zboží je rezervováno v systému prodávajícího a prodávající začíná vyřizovat objednávku:
(a) když prodávající obdrží oznámení od banky kupujícího o provedené platbě za vybrané zboží - v případě bodů 10.1(a), 10.1(c) a 10.2;
(d) ihned po provedení příkazu, jak je uvedeno v odstavci 5 – v případě článku 10.1(b).
10.5 Při platbě za zboží způsobem uvedeným v bodě 10.1(b), kdy je zboží doručováno k vám domů, je účtován administrativní poplatek kurýrovi, který je uveden v nákupním košíku při výběru možnosti platby, způsobem uvedeným v bodě 10.1(b). Skutečná výše uvedeného poplatku je uvedena v sekci „Vyúčtování“.
10.6 Podrobnější informace o platbě jsou k dispozici v sekci „Vyúčtování“.
11. Odpovědnosti kupujícího
11.1 Kupující se zavazuje uvádět v registračním formuláři pouze správné a úplné údaje. Dojde-li ke změně údajů uvedených v registračním formuláři, je kupující povinen je neprodleně aktualizovat.
11.2 Kupující se zavazuje používat Internetový obchod řádným a korektním způsobem a nenarušovat jeho provoz a stabilní fungování. Pokud kupující tuto povinnost nesplní, má prodávající právo bez předchozího upozornění omezit, pozastavit (ukončit) možnost kupujícího používat elektronický obchod a nenese odpovědnost za případné ztráty kupujícího s tím spojené.
11.3 Kupující je povinen zaplatit za objednané zboží a převzít je v souladu s těmito obchodními podmínkami.
11.4 Bez ohledu na povinnosti stanovené v jakémkoli jiném článku obchodních podmínek se kupující zavazuje zkontrolovat zboží před jeho uvedením do provozu (včetně montáže, instalace nebo jiného způsobu) a ujistit se, že obdržené zboží je tím, které si kupující objednal.
11.5 Kupující je povinen dodržovat další požadavky stanovené těmito obchodními podmínkami a právními předpisy České republiky.
12. Záruka výrobce
12.1 Na některé zboží prodávané prodávajícím se vztahuje záruka výrobce. Informace o něm a platných podmínkách jsou uvedeny v záruce výrobce přiložené ke zboží.
12.2 Záruka výrobce doplňuje práva kupujícího ve vztahu k vadnému zboží.
13.1 Prodávající se zavazuje:
(a) vynaložit úsilí, aby kupující mohl řádně využívat služby poskytované elektronickým obchodem;
(b) respektovat soukromí kupujícího, zpracovávat jeho osobní údaje pouze v souladu s těmito Obchodními podmínkami, zásadami ochrany osobních údajů a právními předpisy České republiky.
13.2 Prodávající se zavazuje dodržovat všechny požadavky stanovené v těchto obchodních podmínkách.
14. Kvalita produktu
14.1 Prodávající ručí za jakost zboží (zákonná záruka za jakost). Prodávající poskytuje na různé druhy zboží záruku za jakost po určitou dobu, jejíž konkrétní doba a další podmínky mohou být uvedeny v popisech tohoto Zboží.
14.2 Vady zboží budou odstraněny, vadné zboží bude vyměněno nebo vráceno v souladu s postupem stanoveným v těchto obchodních podmínkách a s ohledem na požadavky platných právních předpisů České republiky.
14.3 Pokud dodané zboží nesplňuje požadavky na jakost, může se kupující obrátit na nejbližší prodejnu společnosti UAB „Baltic Ambition“ („ Naše prodejny “) a spolu se zbožím předložit daňový doklad za nákup zboží, nebo v případě, že daňový doklad není k dispozici, jakýkoli jiný doklad potvrzující nákup zboží od prodávajícího.
14.4 Kupující, který chce reklamovat vadné nebo neúplné zboží, tak může učinit v prodejně společnosti UAB „Baltic Ambition“ nebo e-mailem na adrese info@vsechnydarky.cz.
14.5 Při reklamaci je Kupující povinen přiložit fakturu (číslo) o nákupu Zboží, nebo v případě, že faktura není vystavena, jiný doklad potvrzující nákup Zboží od Prodávajícího, a uvést následující údaje:
(a) číslo objednávky Zboží;
(b) fotografii Zboží, fotografii vadného místa (pokud se jedná o mechanické poškození a je možné pořídit fotografii);
(c) fotografii obalu Zboží;
(d) popis vady nebo poruchy Zboží nebo identifikaci chybějícího dílu.